قشم فانی2

قشم فانی2
ارائه تمامی نیازمندیهای شما 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اچار فرانسه گیاهدان و آدرس qeshmfunny2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

جملات احساسی جدید عاشقانه و زیبا

http://up.behtarin.com/uploads/249d6e78b11.jpg

بیراهه هم برای خودش راهیست !

وقتی من را به تو برساند ..

و حوصله

چه زود بیطاقت می‌شود

در ادامه راهی که

به تو ختم نمی‌شود ..

 

وقتی که کلمات، تو را میخوانند و تو در بودنم جاری نمی‌شوی…

دوباره عشق

در میان لبانم

بیصدا می‌نشیند

تا

صدایش کنی..

 

_

به من گفت همه رو ول کن … باید دور همه رو خط بکشی
ولی خودش جلوی آینه دور چشمشو خط کشید و رفت سر قرار..

______________  ______________

اگر “او” برای “تو” ساخته شده! “من” برای “تو” ویران شده‌ام … !!!

______________  ______________

حوّایت می‌شدم
اگر سیبِ سرخی داشتی
حیف
«آدم» نیستی!!!

______________  ______________

از درد های کوچک است که آدم می نالد

وقتی ضربه سهمگین باشد ، لال می شوی..

______________  ______________

چطور می توان به تاول های پا گفت :
که تمام مسیر طی شده ،
اشتباه بوده . . .!

______________  ______________

چه ازدحامی به پا کرده ای در من،
همین تو یک نفر !

______________ ______________

تنها نرو ! این راه رفتن نیست ..

دنیای تو چیزی به جز من نیست

تو از خودت چیزی نمیدونی

تنها نرو ! تنها نمیتونی ..

من حال این روزاتو میدونم .

چیزی نگو ! چشماتو میخونم ..

سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره!

______________  ______________

جز یاد تو در خاطر من نیست عزیزم / مانند تو عشق با صفا کیست عزیزم

بی یاد تو زندگی مرا نیست عزیزم / در عشق بود نمره ی تو بیست عزیزم…

______________  ______________

باید فراموشت کنم، چندیست تمرین میکنم، من میتوانم میشود، آرام تلقین میکنم.

کم کم ز یادم میبری، کم کم زیادم میروی، این روزگار و رسم اوست

این جمله را با تلخیش صد بار تمرین میکنم !

______________  ______________

یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه / مینویسم تا بدونی یاد تو تو دل میمونه !

______________  ______________

یه کفش همه وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره

کفشتم رفیق !

______________  ______________

میشود در آسمان زندگی یک سبد از غنچه های یاس داشت

یا که در سوز و گداز شمع عشق

مثل پروانه کمی احساس داشت…

______________ ______________

خدایا

هرکس به یادم هست به یادش باش

اگر کنارم نیست، کنارش باش

اگر تنهاست پناهش باش

و اگر غم دارد غمخوارش باش…

______________  _______________

اشک از دوریست

سکوت از تنهایی

لبخند از مهربانی

پیام دادن از دلتنگی

______________  ______________

غم از چشم قشنگت دور باشد

دلت غرق امید و نور باشد

نبینی روز بد ای بهتر از جان

الهی دشمنت رنجور باشد

______________  ______________

شریکم با تو در این درد، منم مثل تو غم دارم / منم محتاج لبخندم منم دستاتو کم دارم

از این بازی طولانی، منم مثل تو دلگیرم / منم با عشق درگیرم منم بی عشق میمیرم…

______________  _______________

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم، حتی به مساحت یک یاد…

______________  ______________

نقش کردم رخ زیبای تو بر خانه ی دل / خانه ویران شد و آن نقش به دیوار بماند…

______________  ______________

صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود / دریا شوی، تو ساحلت خواهم بود

ای یار تو که قایق عشقم باشی / من هم ملوان زبلت خواهم بود.

______________  ______________

رفیق خوب پزشک زندگیست

تا آخر عمر مریضتم رفیق!

______________  ______________

<= نوک فلش رو به قبله کن



کردی؟



به همین قبله اسیرتم!

______________ ______________

متاسفم، دیگه امیدی نیست، افتادی تو معدن دلم

حتی تموم تیم های نجات هم که بیان عمرا نمی تونن بیارنت بیرون!

______________ ______________

قشنگ ترین غزلم را برای شب شعر چشمت نگه داشته ام

پس تو هم زیباترین لبخندت را برای لحظه دیدار نگه دار …

دوستت دارم

______________ ______________

بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم

تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم…

______________  ______________

بیا عشقمون رو محکم به هم گره بزنیم و آرزو کنیم این گره هیچ وقت باز نشه

حتی با دندون روزگار!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:Love , love sms , sms , sms love , sms عاشقانه جدید , احساس سرشار از عشق , احساس عشق , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس دوری , اس ام اس دی , اس ام اس زیبا , اس ام اس زیبای عاشقانه دی , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه جدید دی ماه , اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبای امروز , اس ام اس عاشقانه جدید و داغ دی ماه , اس ام اس عاشقانه دسته اول , اس ام اس عاشقانه دی , اس ام اس عاشقانه دی ماه , اس ام اس عاشقانه دیماه , اس ام اس عاشقانه زیبا , اس ام اس عاشقانه غمگین , اس ام اس عاشقانه و بغض آور , اس ام اس عاشقی , اس ام اس عاشقی و تنهایی , اس ام اس عشقولانه , اس ام اس قهر , اس ام اس لاو , اس ام اس های عاشقانه جدید , اس ام اس های عاشقانه جدید آخر دی ماه , اس ام اس های عاشقانه جدید دی ماه , اس ام اس های عاشقانه جدید و بسیار زیبا دی ماه , اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای دی ماه , اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب , اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب نیمه اول آبان ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه دی ماه , اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار , اس ام اس های عاشقانه و احساسی ناب و جدید , اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید , اس ام اس و پیامک عاشقانه دی , اس ام اس و پیامک عاشقانه دی ماه , اس ام اس پند آموز , اس ام اس کم یاب , اس ام اسداغترین اس ام اس , باحالترین اس ام اس , بروزترین اس ام اس , بغض و تنهایی , بهترین اس ام اس های عاشقانه , بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید , بهترین اس ام اس های عشقولانه , بی راهه , بیراهه , جملات زیبای احساسی , داغ داغ , داغترین اس ام اس , دل تنها و بغض , راه رسیدن به تو , راه رفتن , سایت مرجع اس ام اس های احساسی , سایت مرجع شعر های احساسی , سایت مرجع متن های احساسی , سایت مرجع پیامک های احساسی , سایت منبع اس ام اس های احساسی , سایت منبع شعر های احساسی , سایت منبع متن های احساسی , سایت منبع پیامک های احساسی , سری جدید اس ام اس ها , سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار , سری جدیدترین اس ام اس ها , شعر احساسی , عاشقانه , عاشقانه ترین اس ام اس , عشقولانه , متن احساسی , متن رمانتیک , متن عشقولانه زیبا , مجموعه sms های زیبا , مجموعه اس ام اس های عاشقانه , مجموعه کامل اس ام اس های , مرکز اس ام اس ایران , مسیج دی ماه , پیامک امروز عاشقانه , پیامک برای معشوق , پیامک زیبای عاشقانه , پیامک سه در سه , پیامک عاشقانه , گریه کردن, ] [ 19:42 ] [ admin ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ قشم فانی2 خوش آمدید این وبلاگ سعی دارد ارائه تمامی نیازمندیهای شما رادرخود جای داده وبصورت رایگان دانلودنمایید ......عاشقی.عمومی.خبری.نیازمندیها.نرم افزار. شبکه با تشکر مدیر وبلاگ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 309
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

جزیره قشم
کپی برداری به هر نحوی ازاین سایت شرعا حرام بوده ومددیریت سایت هیج رضایتی ندارد قشم فانی2
  • معانی
  • جان سخت